Back to the brown

Ja då var håret färgat igen nu, och nu är man tillbaka till det bruna igen :) Än så länge så känns det riktigt, riktigt bra. Jimmy tycker jag är hetare när jag har min bruna färg också än någon av dem alla andra jag haft. Det känns lagom positivt också :)
Idag har inte alls hänt mycket så jag har väl inte så mycket att berätta.
Julia tilllät mig att kolla i hennes mun idag, eftersom hon dregglar mycket så tänkte jag om hon hade någon tand på väg och ville se vilken de va i så fall, plus att man samtidigt då kunde få räkna hur många hon har nu. Ingen tand var på väg genom iaf men hon hade alla 16 tänder som hon ska. Så det är ju positivt i alla fall :)
Åh jag har verkligen ingen lust att skriva blogg längre, känns som att det inte är någon som läser bara för att man ett fåtal gånger får en kommentar eller två. Även om statistiken i snitt ligger på 20 så tappar man suget.
Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra längre, lägga ner eller inte lägga ner? Det är frågan som definitivt får stå kvar denna gång med, i alla fall ett tag till. Är jag borta mer än en månad så är den iaf nedlagd. Annars är tanken att jag ska byta blogg då jag har flera pers. jag inte vill ska snoka omkring när dem inte ens kan förmå att hälsa eller tilltala en när dem ser en. I och för sig är varken hon/han/den/det/dem någonting för mig. Det handlar om fler än bara min "så kallade mor".. Personer i närheten av mig kan ju också känna sig träffade.
Nej nu börjar min aggression komma fram emot dem som bör få sig en rejäl jävla avhyvling för sitt sätt som dem beter sig på så det är lika bra att jag avslutar här och tar det personligen. Så h*n bör ju passa sig jävligt noga för vad h*n gör nu. Det är nog och det ska du fan veta!
Nu kom det lite ändå så nu sticker jag, det är så det kan gå när man tänker så mycket och samtidigt skriver. Snart kommer ju kylan igen så Julia och jag ska passa på att vara ute så mycket som vi kan imorgon :)

Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0