Tisdag

Sådär nu är Julia på dagis och jag har redan hunnit plockat ner tvätten och plockat undan allting här hemma så nu är det ordning och reda igen. Jag avskyr när det är stökigt. Julia får även gå heltid på dagis nu när jag har jobbcentrum att gå på (man sitter typ och söker jobb hela dagarna.. Eller något sånt..). Det ska bli intressant att se hur hon kommer vara på kvällarna nu då hon ska börja runt 7.50 och sedan ska hon gå till typ 16. Än så länge, hela helgen och några dagar i förra veckan så har Julia klarat att hålla sig vaken hela dagarna trots att hon går upp kl 7 - 7-30 och bara sover max en halvtimme efter lunch. Hon är bra duktig och inte blir det mycket pip heller.
Igår var det träning med Malin och Sofia, jag hade inte mycket motivation men jag tog mig iaf ner. Så efter träningen gick Sofia och jag och köpte glass och sedan tog vi en promenad till Rothoffsparken som vi spenderade ett par timmar i. När Julia och jag lagom kom hem halv 4 och hann vara hemma en halvtimme så ringde Jimmy och sa att han skulle bli sen och så frågade han om vi ville komma till honom, så vi tog en 45 minuters promenad dit också. Så ont i fötterna av allt gå hit och dit.
Olivia och Julia njuter av solen i ryggen bland blommorna! :)
Idag är det ett möte nu kl 10 och sedan ska jag hem och maila över mitt cv m.m. för att sedan halv 2 vara på jobbcentrum på möte och sedan hämta Julia runt 15-16. Jag har inte bestämt mig riktigt än med det.. Oj, klockan springer iväg, dags att börja röra sig iväg.. Ha en underbar dag i solen, för det ska jag ha :D
Svar till Melinda: Nej jag jobbar inte nu, jag går på något skit om att söka jobb m.m. och söker för fullt och hoppas jag får ett snart. Samt att jag kollar utbildningar om det finns något intressant att plugga också.

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0