Mitt i veckan..

God morgon världen. Här sitter jag med min oboy och Julia ligger fortfarande och sover. Det är så skönt att få vakna till själv så man är pigg när nästa lilla tröttmössa bestämmer sig för att gå upp.
Dagen bjuder inte på så mycket alls faktiskt, jag ska ta och söka till omvårdnadsprogrammet igen men kommer få söka distanskurser då Komvux har lagt ned det. Sen ska jag passa på att storstäda här hemma medans lillan är på dagis, om jag orkar i detta tråkiga väder. Känns som det kommer komma regn idag. TRIST!!
Nu hörde jag ett litet läte från Julias rum så hon kommer nog upp snart och jag vill hinna äta upp min oboy först.

Denna sätt hittade Jimmy Julia igår när han skulle kolla att hon sov i sin säng. Var pläden mjukare eller bara varmare tro?


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0