God morgon

Nu har jag varit uppe i en halvtimme, och jag är fortfarande lika död som när jag vaknade. Ögonen går i kors, och det märks på kvällarna, speciellt dem tre kvällarna som Julia går på dagis. Otroligt nog har jag lyckats vända så pass på mitt dygn att jag faktikt kan lägga mig och sova redan halv 9 om jag vill, men jag brukar dra ut det till tio åtmintånde dem dagar jag känner att jag kan dra på det.
Annars händer det saker hela tiden tycker jag, så jag får inte direkt någon lust att sitta här och uppdatera. Jag ska väl bli bättre..! Idag är det åter dagis igen, så Julia ska snart väckas och kläs på innan vi tar en cykeltur dit.. Fast egentligen vet jag inte om jag ska gå istället :/ Det blåser ju något så fruktansvärt idag.. Och med min tur och otur så kommer jag få medvind till dagis och motvind hem. Jag avskyr motvind, men hellre tar jag den på hemvägen när jag är ensam på cykeln än när jag har 10 kg baklast :)
Usch vad jag är seg. Jag orkar inte sitta här och berätta mer så jag bjuder på några bilder om Jimmy och jag tog i förrgår när vi var ute och promenerade på kvällskvisten :)
(Klicka på bilden för att se större)
Min älskade lilla hemliga tös ♥

Skriv gärna din åsikt
Postat av: syrran

vilka härliga bilder! kram

2011-04-08 @ 08:43:20

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0