Ny testad produkt och magsjuka :(

Jag har provat en ny sort av hår schampo och balsam! Tresemme. Och den är verkligen super bra! "normalt" sett så har jag kunnat ha barnängen och vid enstaka tillfällen Vo5. Och Tresemme är rätt skaplig i pris. Men när vi var och storhandlade på Willys för några dagar sedan så hade dem två flaskor (500ml st.) för 75 kr. Visst kostar det men jag tänkte att jag måste få prova. Annars brukar det ju vara en flaska för 75 kr. Till och med Jimmy märkte skillnad. Vi har sådant hår att det är ganska strävt, jag måste (!) ha hårinpackning efter för att det inte ska bli lika strävt. Efter jag provade denna så tror jag inte alls att jag tänker byta. Min hårbotten gillade detta märke också (har lite problem med eksem/psoriasis). efter man tvättat håret så är det jätte enkelt att kunna borsta ur håret. Samt att när man tvättar håret igen (jag tar det varannan dag) så märker man att det blev super lent av bara vattnet. Jag är så himla nöjd!
Annars då.. Ja det händer inte mycket. Julia och jag hade super trevligt hos Victoria och Jamie. Julia skötte sig exemplariskt på tåget dit och en liten bit på väg hem. Efter Strängnäs ville hon inte sitta i vagnen och blev jätte arg. Jag tog upp henne en stund, hon blev nöjd men när jag väl var tvungen att sätta ner henne igen för att vi skulle kliva av blev hon jätte arg, igen! Suck! Men annars gick allt super och det var jätte roligt. Jag shoppade även en julklapp åt Julia, men ni får inte veta vad det är förren det är julafton ;) Samt att jag fyndade en höst /vårjacka åt Julia i st. 86 och en Lundmyrsmössa som är tunn som det står Gullunge på.
Vi kom hem från Stockholm i onsdags eftermiddag, och på kvällen där mådde jag verkligen dåligt! Torsdag morgon slutade med att jag hade magsjuka och kunde inte behålla någonting. Trots att hela mitt system var tomt på mat så var det som att jag fortfarande var tvungen att få ur mig allting. Jag vet inte hur det kom sig men det är sådant som händer. Fredagen mådde jag också som en påse hund skit.. Lördagen trodde jag att jag var frisk tills klockan blev 3 på natten. Då var det dags för äppelpajen att titta fram. Fy fan så jag mådde. Stackars Jimmy som fick ligga och höra mig mitt i natten. Och äntligen känner jag mig bättre. Jag vet inte om jag verkligen var frisk på lördagen men jag kände mig bra, det var ungefär som att jag insjuknade igen.
Men nog om sådana  tråkigheter!
Jag måste ändå ta och kila iväg lite nu. Tvätt nummer två blev precis klart så det ska hängas och sedan ska tvätt nummer tre in, sen har jag ingen tvätt kvar alls! WEI!..
Senare idag ska Hannah och jag ta en promenad bort till Lidl för hon skulle köpa tvättmedel. Julia som vägrar sova nu får väl proppa i sig lite lunch och sedan sova i vagnen :)
Puss!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0