Onsdag 26-05-2010

Idag är det betydligt mycket finare än igår! ..Fast om det ändå inte kunde blåsa så hade det varit mycket skönare ute :) Snart kommer Hannah hem och då ska Julia och jag följa med henne och Melina ut i lekparken... Om vädret håller i sig naturligtvis.

Sen har jag pratat med mitt älskade blåbär idag! Vi ska åka ner till henne på semestern. Eftersom hennes 25-års fest (i Småland) och ett dop (i Stockholm) krockade så frågade jag om man kunde komma fram till någon bra lösning. Efter en stunds diskussion och tänkade så åker vi ner den 10 Juni och åker hem den 14:e igen. Så är hon här några dagar. Och så kan jag gå på Victorias och Jamies dop den 26:e :) Det skulle blitt svårt att kunna vara i Småland den 25:e på firande och sedan i Stockholm den 26:e på morgonen. Åh gud vad jag längtar tills jag får träffa mitt söta blåbär igen! Om du bara visste vad jag saknar dig Michaela! Vi har inte setts sen förra semestern och det är ALLDELES FÖR LÅNG TID! Skärpning! ;) Men det är ändå bara ca 2 veckor kvar tills vi kommer ner. Visst kommer tiden gå fort tills dess (säkerligen inte bara för att man längtar så mycket..), men då kommer tiden ha gått för fort istället. När vi åker till Michaela så är Julia nästan 3 ½ månad gammal. Hon börjar bli så stor nu.
Och förkyld är hon fortfarande. Hon blev bättre ett tag här och sedan kom snoret tillbaka igen efter några dagar. Lilla skruttfia.
Vissa säger att hon är lik mig och vissa säger att hon är lik Jimmy. Ingen av oss kan säga exakt vem det är hon är lik. Att det ska vara så svårt :)

Nej, nu ska jag fortsätta stryka sängkläderna så jag har det gjort någon gång. Snart kommer Hannah också.


Jag hittade kamerasladden nyss så här kommer några bilder från igår och under den senaste veckan :)


Facinerad av solen.                Sommarfin.

Pratar med Laban :)            Spanar efter mammas ljud.



Och som jag lovade... ;) :

Chiara :)

Dags att klippa klor!            Minatyren! 

Funderar på Julia            Sover sött.


Chiara och Nicke :)

♥♥♥

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Michaela

Jag saaaaknar dig med!!!! <3 Ska blir roligt att ni kommer ner snart...längtar massor! Och det ska bli såååå kul o mysigt att få träffa Julia :) Vilka söta bilder....både på Julia och på kissarna :P

2010-05-29 @ 11:21:53

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0