Torsdag 27-05-2010

Morgon bjöd på strålande solsken mellan persiennerna i sovrummet. Det är härligt att vakna till, man blir glad och personligen tycker jag inte att morgonen kan börja bättre. Julia vaknade runt halv 6 imorse och då somnade hon halv 11 igår kväll. Det är super skönt att hon sover hela nätterna. Jimmys klocka hade inte ringt när hon vaknade så medans han gjorde mat och bytte på henne så fick jag stänga av hans alarm och svara i hans telefon. Men när man försökte vända på sig och dra täcket över huvudet i hopp om att somna om med Julia igen så var det skeppet avseglat. Hon somnade men jag var pigg. Jag hann iallafall göra mig ordning för träningen, packa Julias väska och göra iordning hemma för att spara tid tills när hon vaknade. Och inte gjorde hon det inte. Klockan blev 9 så jag fick väcka henne och göra iordning henne istället.
Vi mötte upp Sofia och Olivia vid Shell och traskade ner till BalanZe och vi tränade i nästan hela 2 timmar. Skönt var det och nog känns det att man är otränad alltid -.- Och barnen sov genom hela passet ännu en gång. Skönt! Efter träningen moffade vi i oss en varsin glass också, inte så bra dock men gott var det och vi tyckte att vi förtjänade det lite på skoj. *ler*
När vi kom hem så fick Hannah och Marie passa Julia (som fortfarande sov) medans jag stack ner till Shell och köpte mjölk och chokladkakor. Så nu har jag bakat en kladdkaka och flertalet blåbärsmuffins. MUMS! Jimmy vet ingenting ännu men det är en överraskning. Han lär nog bara känna doften av muffinsen när han kommer hem.
Frågan är också bara vad tusan ska resten av dagen sysselsättas med då? Det är "marknad" här på Bellmansplan, om jag känner Jimmy rätt så kommer det bara bli jag som får traska dit. Ingen av oss har emot utlänningar men han vill inte trängas så mycket bland dem. Jag vill inte trängas i folkmassor heller, men jag tycker ändå det skulle vara lite kul att titta vad dem har iallafall. Något vettigt finns det nog alltid, hehe.

Nu ska jag kila iväg och ta ut sista formen med muffinsen och sedan ska jag fortsätta titta på American Virgin medans Julia sover.

Ni har blivit väldigt dåliga på att kommentera. Vad vill ni att jag ska skriva/berätta om för att få era åsikter/tankar kring saker och ting?!


♥♥♥


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0