Söndag 23-05-2010

Idag blev det faktiskt träning för min del. Dock inte så mycket. Jag sprang och gick nästan en mil och förbrände ungefär lika mycket kalorier som är i en chipspåse (enligt Jimmy). Jag har nog inte svettats så mycket på.. Sen jag vet inte när. Men skönt var det verkligen. Och imorgon blir det träning med Malin och Sofia. Nu har förkylningen släppt en hel del. Det enda som är kvar är lite snuva och slem. Jag slapp iallafall tok hostan som Jimmy och Hannah har åkt på *peppar peppar..*.
Julia somnade runt 7 tiden och hon sover fortfarande, så jag har kunnat fixa med en massa papper till Skatteverket. Dem godkände inte att hon skulle heta Nordström bara för att Jimmy heter Nordström Holm, och då räknar dem Nordström som andra namn och Holm som användarnamn. Skit skatteverk. Men Jimmy har iallafall skickat in en ändring om efternamn och att han ska ta bort Holm. Direkt vi får besked om att dem har ändrat det så ska vi skicka in Julias papper så hon blir en Nordströmmare hon också. Men just nu är hon en Andersson på papper iallafall.
Nehepp. Nu har Jimmy kommit hem från hans innebandy så jag ska sätta mig och vara social med honom en stund. Snart bör Julia vakna. Jag måste passa på att packa hennes väska och min träningsväska för imorgon också. Byta sängkläder måste man också göra nu när förkylningen släpper så man slipper ligga i bakterierna.

Här kommer några bilder på Julia från här om dagen.

Nackträning i babygymmet :) (Klicka på bilden för att se större..)
♥ Mammas hjärta är så duktig ♥ 

Nyskogh har även åkt tillbaka till Norge idag, men jag lägger upp en bild på han och Julia tillsammans bara för att dem är så söta tillsammans :D


♥♥♥

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Du & Jimmy hade väl separerat? Varför vill du då att Julia ska heta hans efternamn?

2010-05-23 @ 22:20:00
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Michaela

Världens sötaste! Hon är lik dig ;)

2010-05-24 @ 08:50:38

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0