Fredag 21-05-2010

Nu börjar klockan bli mycket och det är nog dags att natta kudden för natten. Imorgon så ska vi upp runt kl. 06 för att börja göra iordning Julia och oss själva. Mest är det Julia som tar tiden att göra iordning och packas för med mera. Vi ska iväg till Rimbo utanför Norrtälje och hämta en 8 månaders katthona. Eftersom Shina slutade som hon gjorde så känner vi att vi vill ha en kompis till Nicke som han kan leka med istället för att roa sig med att ta mina sminksaker, nagelfilar, topps, hårtoffsar med mera. Jag är trött på att hinna sakerna lite här och var på golven eller under sängen.
Det tar ca. 2 timmar att åka dit och dem ville att vi skulle komma på förmiddagen i såna fall. Så det blir en tidig morgon. Jimmy är besviken på det då han helst vill sova ut när det äntligen är lördag. Men jag sa det till han att vi kan sova en stund på dagen när vi kommer hem eller så. Då kan han få sova med Julia och mysa lite.
Iallafall, ikväll så har Hannah och Micke varit här. Vi grillade lite på balkongen (eftersom vi bor högst upp så får vi ju det ;)..) Det har varit trevligt med sällskap, men just nu känner jag bara att jag vill krypa ner i sängen och säga god natt och tack för denna dag ;)
Jag slänger väl upp en bild på nya katten och Nicke också. Fler bilder på tösen kommer dem närmsta dagarna iallafall :)

Tjejen vi ska hämta är hon som är längst fram på bilden. Hon är bedårande med sitt vita streck på nosen. Vi får se hur hon ser ut i verkligheten :)
Nicke. Lika nyfiken som Nicke nyfiken, därav hans namn ;)

Skriv gärna din åsikt
Postat av: feen (Feliciaaulen) en sprallig glad tjej, men många hypoteser

fina katter!"

2010-05-22 @ 14:38:14
URL: http://feean.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, verkligen! Finns så himla mycket fint till småtjejerna :)

2010-05-23 @ 14:12:08
URL: http://emlizpemliz.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0