Söndag 16-05-2010

Usch, kan man ha det roligare? Julia blev förkyld natten till fredagen/under fredagen och imorse var både jag och Jimmy helt sönder i näsan. Nu ikväll känner jag mer och mer att det gör ont när jag pratar och det ömmar i näsan och halsen när jag andas. Jimmy är snorig och allmänt hängig. Det värsta är väl bara att Julia vill vara vaken och har velat det i någon timme nu medans vi känner att vi bara skulle vilja gå och lägga oss. Julia kommer bara bli arg och ledsen om man lägger henne i sin säng och då kommer ingen av oss att någonsin kunna somna. Jag får hoppas på att vi blir friska tills torsdag iallafall. Då ska vi till BVC tillsammans med dem andra tjejerna från föräldragruppen. Babymassage ;) Det ser jag verkligen fram emot att kunna göra lite mer på henne än det man gör nu. Antagligen kommer Julia och jag bara vara hemma tills dess. Dock inte onsdag eftersom vi skulle ner och träna med Malin då. Men mår vi alldeles som en påse hundskit så får jag nog hoppa den träningen :(. Jag lär nog inte uppdatera så mycket mer nu under veckan. Jag har ingen ork att sitta här så mycket. Soffan och sängen är mycket skönare när man är sjuk, när man bara kan ligga och mysa med sin underbara dotter <3


♥♥♥

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0