Onsdag 05-05-2010


Jag vet inte vad jag ska skriva här denna gång, förutom att Hannah och jag har fått varsin födelsedagspresent av Robin. Ett varsitt säsongskort till Parken Zoo. Och då ingår det till badet och parkeringen. Tack så jätte mycket Robin, den var helt perfekt! ♥♥
Så idag när Hannah och jag hade tråkigt så gick först till ICA och skickade iväg några paket med kläder som jag har fått sålt. Sen knata vi vidare till stan och tog bussen ut till Parken. Melina somnade på bussen och Julia halvsov så det var mest Hannah och jag som gick och roade oss bland djuren. Det var roligt men ändå tråkigt för det var så dött där. Djuren bodde tillsammans och inte i sina egna inhägnader, vissa bodde inomhus fortfarande med mera. Jätte tråkigt på så vis. Men graciösa är dem iallafall :)
Och när jag bytt på Julia så passade jag på att få en fin sommarbild på henne när hon ligger och myser i gräset. Min flicka är underbart söt ♥




♥♥♥

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Michaela

Mitt söta gudbarn <3 Sååååå söt!!!! Hon är lik sin mamma ;)

2010-05-05 @ 21:55:14

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0