Tisdag 23-03-2010

Grattis till Emelie och Jens som äntligen fått sin lilla pojke. Han var beräknad samma dag som Julia var (8 Mars) och fick lill killen igår strax före kl 16 på 4360 gram och 52 cm lång! Familjen här önskar er jätte mycket lycka till och vi tänker på er :) ♥

Grattis även till Malin och Petri som fick en son igår kl 11.06. Johannes är jätte söt och vägde 4490 gram och var även han 52 cm lång. Ta vara på tiden och när ni mår lite bättre så måste vi ses med knottarna! :) ♥

Nu sover Julia så jag ska springa ner fort och hämta Hannah och då ska vi fortsätta måla hennes spälsäng som står i Julias rum och Melinas två små stolar.

PS. Jag längtar till helgen och ni kommer få se (om jag har orken att sitta här) på söndag att se vad jag menar ;)


Min lilla skrutt blir 2 veckor och 6 dagar idag. Fy vad tiden går fort

♥♥♥


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Michaela

Söta pluttan! <3 Vill se henne NUUUU! :D Puss

2010-03-24 @ 09:29:13
Postat av: Johanna

Kom hem då så får du se henne :)

2010-03-24 @ 11:31:54
URL: http://jagkallasjohanna.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0