Måndag 22-03-2010

Goder kväller.
Ursäkta om jag inte uppdaterat på ett par dagar nu, men jag har inte alls haft någon ork till att skriva av mig. Julia har bråkat med oss om nätterna. Hon tycker att vi ska vara vakna och roa henne med någonting och själv så ska hon sova om dagarna. Visst, man kan inte förvänta sig så mycket när hon snart är 3 veckor, men man blir bra slut i huvudet och jag vill inte alls vända runt dygnet som hon har gjort.
Natten till fredagen höll hon på till halv 4 på morgonen (då jag somnade) och Jimmy sa att hon höll på till 4- halv 5. Så han fick drygt 1 timmes sömn och försovning till jobbet tack vare det.
Så Julias farmor tyckte att hon skulle ha henne igår och över natten och det fick hon väl så gärna med tanke på att vi typ inte hade något att säga (det var inte så hårt som det låter). Så igår från ca 16-17 så var vi barnlediga tills jag hämtade henne igen vid lunchtid idag. Jag har saknat henne något enormt, men det kände jag typ inte förrän jag hämtade henne och såg henne igen. Jag lyckades till och med från att ringa Monika 117 gånger. Jag litar på henne! :)
Sen efter jag, Hannah och Melina hämtade Julia så gick vi ner på stan och glodde runt i 1 ½ timme eller så. Sen konstaterade vi att det inte fanns så mycket att göra. Så det blev till att gå hem och när Julia och jag kom in genom dörren så var hon lugn och fin en stund. Sen visste hon inte riktigt vad hon ville. Mat? Sova? Blöja? Ja jag vet inte. Jag provade lite olika saker och hon körde powernaps i max 5 minuter, vaken 10, powernap igen i 5 minuter och sen tröttnade jag på hennes stånkande så jag lade ner henne i sin säng istället. Det gick tio minuter med gny och gnä, sen somnade till efter maten och då sov hon gott igen :) Skönt!
Nu ligger hon och protesterar igen i sin säng och verkar inte alls vilja vara där så jag ska nog ta och hämta henne och kela lite.


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Anonym

hihi, kom i håg att vara stark vännen:P barnet gör mycke förändringar:) linda

2010-03-22 @ 20:00:11
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jobbar du? :O

2010-03-22 @ 22:39:33
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Läste fel på dig & Jimmy ;)

2010-03-23 @ 09:53:42
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Nanette

Skönt med lite vila =) Ammar du inte längre? Hoppas allt går bra för er! Kram

2010-03-24 @ 13:53:23
URL: http://nanetteochlitetill.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0