13-03-2010

Idag blir lill tösan 10 dagar, jag kan knappt tänka mig att det redan har gått tio dagar sen hon kom. Tiden går ruggit fort även fast man inte tycker att den gör det, men det kan vara för att allting kretsar nästan bara runt Julia just nu.
Igår var vi iallafall ute på en långpromenad - Bellmansplan - sjukhuset - ekängen - Lild/Hemköp - Stan - Bellmansplan, promenaden landade på 3 timmar ute i friska luften och den underbara solen som är. Det är bara fruktansvärt frustrerande att dem varken plogar nu när det börjar bli plusgrader eller sandar. Idioterna gör det istället när det är -20 grader ute när dem inte får med någonting. *irriterad*.. När vi kom hem så kom Julias farmor på besök och passade henne en liten stund medans Jimmy och jag fick duscha och tvätta lite och börja hänga in lite kläder. Konstigt nog så är det väldans skönt att ställa sig och diska nu, något som man tidigare tyckte var så jävla tråkigt. Jag undrar hur det kommer sig?! :S
Idag åkte Julia sina två första bussturer också. Vi tog en promenad ner till stan och bussen ut till Skiftinge där moster och gammel-mormor väntade. Julia fick även ligga i mosters famn en stund och hon var så himla söt, hon trivdes för när hon gnydde och var på väg till att gråta så "gungade" Janina lite, så blev Julia tyst och nästan somnade om igen. Lilla skruttan <3
Det var faktiskt riktigt kul att träffa Janina och Jocke igen. Vi träffas tyvärr inte så jätte ofta, men det blev många goda skratt och mycket värme. Jag har i alla fall världens bästa stora syster <3

Snart kommer Johan, Linda och deras lilla Oskar över på fika. Nu måste Julia ha mat igen så nu måste jag kila iväg igen.



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0