31-01-2010 | 36 dagar ♥

God kväll. Eller ska jag säga god natt? :)
Jag vet inte alls riktigt vad jag ska skriva då jag känner att jag börjar få skrivtorka igen. Men läsarna ökar dag för dag och det gör det roligare men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva. Har ni några önskemål på vad ni vill veta mer om? Eller kanske lite mindre om? Tala gärna om det! :)
I övrigt så händer det inte alls mycket. Skolan går framåt, rörelserna blir kraftigare (eller ja.. Känns..) och livet knallar vidare.
Om en timme är det CSI NY och CSI Miami.. Om jag lyckas hålla mig vaken tills dess. Jag försökte göra allt för att hålla mig vaken till Wallander filmen som precis slutat.
Eftersom jag inte har så mycket att skriva om så avslutar jag detta udda (?) inlägg uppdatering av gissningarna av BF :)

1 Mars - Nanette
2 Mars - Linda
3 Mars -
4 Mars - Jag, Emelie
5 Mars - Hannah
6 Mars -
7 Mars -
8 Mars (BF!) - Hege
9 Mars -
10 Mars - Michaela
11 Mars - Therese
12 Mars - Jimmy
13 Mars - Viccan
14 Mars -
15 Mars -
16 Mars -
17 Mars - Melinda
18 Mars - Sussa
19 Mars -

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Anonym

det är ju graviditeten som är intressant:)

2010-02-01 @ 19:33:17
Postat av: Emelie

hej gumman jag tror de startar smått 1 mars o färdigt runt 7 mars =)

kram ps tiden går ju sååå fort =)

2010-02-08 @ 10:16:18

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0