08-01-2010

Förkylningstiderna är tillbaka. Jag har dragit på mig förkylning igen.. Eller kanske inte, den har setat i i två månader nu men jag har fått den värre än normalt. Nu är jag täppt i näsan, torr om läpparna, torr i munnen och hes. Frågan är om det är för att vi har ca -18 grader ute och +17 grader inne, eller om det bara är för att det är allmänt kallt i den här lägenheten. Jag kan bara säga att jag längtar bara mer tills vi flyttar till en annan, varmare och tystare lägenheten. Speciellt en där man slipper höra grannarnas små barn springa omkring, fram och tillbaka i lägenheten ända fram till halv 2 om nätterna. Jävla grannar och Kommunfastigheter har tummen i arslet och kan inte säga åt dem på allvar att folk stör sig på dem, utan man själv får lov att skriva ett brev till dem och hota med polisen om dem inte slutar springa eller låta efter kl. 22.
Usch! Jimmy kom precis in med Curre och det är -19.8 grader ute och så har vi +16.7 inne. JAG VILL HA SOMMAR!
Nu håller jag även på att hämta hem ljudboken Jenny S, men frågan är om jag kommer orka ta med genom den. Den är på 9 skivor och jag som har lätt att börja tänka på annat istället för att lyssna på musiken/boken. Men jag ska iallafall ge det ett försök :) Annars får jag väl gå ner och köpa boken eller ta och läsa Män som hatar kvinnor istället.
Är det någon som har läst båda dem böckerna som kan tala om vilken som är lättast att skriva en novell till?

Ne, nu ska jag ta och börja med Engelskan. Matten har jag hållt på med i någon dag och så tänkte jag köra en till tvättmaskin ikväll så jag blir av med den skiten någongång.


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0