Kär!

Jag vet inte varför men just denna versionen är så underbar. Annars så är det ju Beatels som gjort denna och framför, men när jag tittade på Glee så kunde jag inte låta bli att fastna för just denna. Den är så tagen med storm!
Dels också för att avsnittet handlar om att han som sjunger, hans pappa har fått en stroke och ligger på sjukhuset och är inte anträffbar. Åh jag älskar...!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Jag har faktiskt aldrig kollat på Glee. Några småsnuttar bara. Sa till mig själv att jag skulle kolla på de när de började sändas, men icke.. Har så många andra program jag följer så man hinner nästan inte med att se alla!

2010-12-14 @ 20:56:14
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0