Imorgon, imorgon, imorgon ♥

Imorgon kommer det bli mycket skönare. J ska komma hit och sova kvar, äntligen slipper jag sova själv, och äntligen får jag ha han bredvid mig :) Julafton kommer det bli mycket fram och tillbaka, så jag hoppas att kylan har försvunnit lite grann så man slipper känna att man fryser ihjäl om man går ut genom dörren.
Julias alla julklappar är i alla fall klara och jag har bara ett enda problem kvar. Julia har köpt en julklapp åt J, men vad tusan ska jag köpa?! Visst vi har sagt att vi inte ska köpa någonting åt varandra heller, men jag känner ju mig så elak annars. Men samtidigt så ska jag inte.. Åh vilken beslutsångest jag fick nu :/
Annars händer inte alls mycket. S har fyllt i 3 av 4 stjärnor längs ryggraden och så fort jag blir barnledig igen så ska vi fylla i resten och snart ska jag börja på en ny. Jag ska nog allt hinna före S med att ha den så det kommer bli S som härmar mig ;) *skrattar*
Nej nu ska jag ta och kila ner på golvet till Julia och gosa lite med henne innan jag blir tokig att hon sliter i mina byxor samt slår på datorn.
Jag bjuder även på lite bilder av mitt julpynt här hemma :)


The snow keeps on falling 



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0