Dagisplats!

Yay! Idag upptäckte jag att jag fått mail ifrån barnomsorgen. Jag tänkte bara rensa bort allmänt skit med reklam med mera och hittade det underbara mailet som jag så länge väntat på att få svar på. Jag sökte plats den 2 september, det vill säga dagen innan hennes 6 månaders dag. Och jag trodde svaret skulle komma lite tidigare. Men jag är glad att jag fick det idag. Jag sökte i första hand på djurgården, andra hand var också djurgården (någon av de var nya och gamla byggnaden) och det tredje valet var nya odlaren. I mailet stod det bara djurgården så jag har ingen riktig aning om vilken av dem det är. Det märker jag väl sen om inte annat.
Eftersom Julia fyller 1 år på en torsdag så fick hon börja redan på måndagen den 7e mars. Åh gud vad jag är glad.
Livet är väldigt upp och ned just nu, på tal om ingenting. Så innan jul fick jag en underbar julklapp som jag bara kunnat drömma om <3, julen var ju självklart bra den med och nu i mellandagarna så blir man super glad av att hon fått dagisplatsen på det stället som jag helst önskade. Så nu är det bara återstående nyår. Vad tusan ska man hitta på? Eftersom jag kan vara barnledig då (Js helg) så kan jag få fira nyår på fest med gamla vänner som jag väckt till liv igen (efter 1 år lite drygt) eller... Så kan jag fira den med J eller om jag ska fira den med vänner.. Hmm, sannolikheten är nog att den blir med J och min underbara lilla tjej. Men så får vi se hur det går. Jag är inte så förtjust i J just nu när jag fått veta lite mer om honom, som jag aldrig trodde jag skulle behöva få höra. Nåväl, det är en annan historia en annan gång. Nu ska jag återgå till att kolla om det finns något bra på tv:n eller om jag hittar en bra film med nöjet att hon har fått dagisplatsen.
Ha en toppen kväll, för det har jag nu! :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0