Dagen före julafton

Idag blev de två sista julklapparna inhandlade så nu är allting klart med den biten. Super skönt att slippa tänka på någonting sådant mer.
Snart kommer J över och betalar sina räkningar, och sedan blir det att åka och handla julgodis, julskinka och lite sill m.m. tills imorgon. Så ikväll kommer det bara bjudas på en massa mys med en jätte hes litet tjej. Hon är jätte snorig igen, dock inte som en elva ur näsan än, och det är jag glad för. Men snorig och tappat rösten igen. Jag hatar när hon blir så förkyld. Nu har hon varit det konstant sen hon var 4 ½ månad och jag är trött på det. Barnmottagningen gav oss bara hostmedicin och trodde att det skulle hjälpa. Jo visst, sex veckor senare och det är fortfarande inte bra. Fan vad trött jag blir på det här. Ska min tjej aldrig kunna vara 100 % frisk, utan snor, utan heshet. Bara få vara ett litet barn? *mutter mutter*
Nu kom J hit så nu ska jag kila och vara social. God jul på er alla! :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0