Ännu en ny ung mamma hittad!

Det var inte länge sedan jag hittade en blogg där hon var 14 år och gravid eller något sånt där.. Nu ikväll när jag satt och kollade tatueringar på google så stötte jag på en blogg. Jag ugglade genom den eftersom hon hade lagt upp en bild på den tatueringen jag tänkt mig. Och vad hittar jag inte bland hennes kommentarer på det inlägget?
Jo, en ny ung mamma blogg. Eller ny och ny kanske den inte där men den är ny funnen eller vad säger man?! Denna tjej är 16 år och tvilling barns mamma. Och nu är de tvillingarna 1 år, 4 månader och 2 veckor. Det vill säga att hon var 15 år när hon var gravid. Oh my..! Oavsett åldern så är hon stark och försöker klara av det i alla fall.
Bloggen finnes här.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Emelie

Den är inte ny :) Jag hitta den för ca 1 år sedan när jag rätt nyligen hade blivit gravid med Leo :) Sköt om dig gumman! Måste ta o ses! // Kram kram Emelie

2010-12-15 @ 22:16:09

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0