4 dagar kvar

Tiden går fort, nu är det redan 4 dagar kvar tills det är julafton, Julias första julafton om man inte räknar den hon hade i magen förra året.
Och det märks allt att det är vinter. Snön bara yr ner hela tiden och det är en ren pest att försöka ta sig fram med vagnen, mest mellan trottoaren och övergångsstället. Och inte kan dem ha fler som plogar så att dem blir av med det på en gång eftersom det yr ner på en gång. Men det går inte, det kostar för mycket. Istället ska alla få kämpa sig fram! Usch nej, nu ska jag sluta gnälla. Annars låter jag väl som en sur kärring ;)
Så det som har hänt är väl mest att jag har varit barnledig hela helgen eftersom det har varit Jimmys helg, så jag har passat på att tatuera mig istället. Bilden är inte så bra men den är precis när den är klar. Jag kommer återkomma med en ny bild så fort jag får chansen att kunna få en bra vinkel eftersom den sitter från ena till den andra sidan på armen..
(Klicka för större..)
Och idag blir jag barnledig ännu en gång. Det är skönt men jag saknar min lilla flicka så jätte mycket när hon är borta. Idag ska hon nämligen få ha lite kvalitetstid med farmor sin som snart flyttar. Och då är det inte lika lätt att träffas så ofta när dem kommer bo ett X antal mil här i från. Så dem får ha mys och jag ska ta och fylla i lite grann på min andra tatuering som jag har gjort i svanken och över höfterna. Bild återkommer jag med när den är klar, så än så länge får ni väl så ut med en halvklar bild ;)
(sidorna gjorda)  (Mitten raden)
Nej nu ska jag ta och klä på Julia nu när jag tittade på hur mycket klockan var. Gammel mormor (min mormor) och jag och Julia ska ta en fika nere på stan och så ska vi ta och handla lite mat så vi.. snarare jag kan göra något gott ikväll efter jag fyllt klart i svanken :P Dock lär det bara bli mittendelen som blir gjord idag :)
Ha en trevlig dag i snön, för det ska vi ha :)

Skriv gärna din åsikt
Postat av: seb

jag säger bara stackars min rygg;)

2010-12-20 @ 12:39:21
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

hej ; ) söt blogg <3

Vad tycker du om mitt inlägg på mitt blogg ?

<3 KrAmSiSaR <3

; )

2010-12-21 @ 21:37:36
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0