Tisdag 31-08-2010

Japp, då var det snart onsdag nu igen då. Mitt i veckan. Lill-lördag. Spännande?! Nae, inte riktigt. Jimmy åker ju iväg.
Det händer inte alls mycket just nu. Jag har packat klart väskan som jag ska ha med till badhuset eftersom jag och Sofia tänkte gå dit med barnen. Jag fick sysselsättning för imorgon och det är riktigt skönt, plus att man gör något som faktiskt är riktigt roligt. Jimmy ska strax äta och sen ska han ta och packa sin väska för sin tripp till Linköping. Som tidigare nämnt så skulle ju han åka F1 bil som hans jobb betalar (en jävla tur det eftersom det skulle visst kosta uppskattningsvis 20,000 per person...) Så från det att jag sluter ögonen för kvällen ikväll så kommer jag vara själv med Julia tills någon gång på torsdag kväll, that's life!
Jag ska ta och äta min choklad riskaka och sysselsätta mig med att hänga upp sängkläderna som är rentvättade, sedan dags att ladda ny maskin för att sen sussa för natten.
Så jag bjuder även på en bild från tidigare ikväll :)

Julia gillar att sitta snett och äta gröt. Speciellt när gröten kommer bakom henne :)


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Men va skönt, då får ni ju bara vara er tjejer ;)

2010-08-31 @ 22:10:15
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0