Onsdag 04-08-2010

Mitt i veckan igen. Varför går tiden så himla fort? Julia har till och med blivit 5 månader nu. Känns att hon verkligen börjar bli stor.
Idag är det regn och tråk väder igen. Vad tusan ska man göra idag?! Jimmy har regnskyddet till vagnen kvar i bilen, så jag ska se om han kunde komma hem på lunchen med det så att Julia och jag kan knata ner till stan i eftermiddag. Vi har inget speciellt att göra nere på stan men för att fördriva tiden så varför inte?! Det jag vet att vi ska göra är att vi ska in på banken och öppna ett eget konto åt Julia och sedan låsa det så att man inte kan ta ut någonting förrän man säger till om det. Nog kan vi vara starka nog att kunna stå emot att ta av hennes pengar, men vi båda är överrens om att det känns mycket bättre om man låser det ändå, då slipper man känna "men vi tar lite därifrån så länge.." om man ska ha någonting åt Julia. Det är pengar som hon ska ha när hon blir stor för att ha något att börja med, och inte få ett helvete som jag fick. Jag började utan någonting, varken pengar, husrum eller kläder eller nå. Så Julia ska få det bästa som möjligt går <3
Sedan ska Julia och jag även traska förbi Barnens Hus nere på Sveaplan och kolla ett pris på en dopklänning och sedan ska vi köpa ett rosa snöre och sätta på dopklänningen.
Nu blev tvättmaskinen klar så jag ska ta och hänga upp det, ta fram kläder åt Julia för dagen och platta mitt hår. Ha en toppen dag i detta skit väder :P
Melinda: Det är våran granne (Hannah)s föräldrars hus :)

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0