Måndag 02-08-2010

Då var det ännu en helg avklarad. Och nu är huset i sin princip klart. Det blev riktigt bra! Jag kommer lägga upp lite bilder på det lite längre ned.
Idag var Julia och jag ner till BVC för vaccination, vägning och mätning. Hon fick ta vaccin trots att hon var lite små förkyld, men om det hade stått som en 11 ur näsan och feber så hade hon inte alls fått göra det. Så det var skönt att slippa boka om tiden och att ha det avklarat nu. Julia har vuxit 6 cm på två månader, så nu är hon hela 66 cm lång och hon väger nu 7240 gram samt att hon har ett huvudomfång på 42.2 cm tror jag det var :S
Eftersom Julia precis somnat i vagnen när vi kom ner till BVC och blev väckt en liten snabbis så somnade hon om ganska så snabbt, jag hann lagom gå till hemköp så sov hon. Och eftersom hon blir tröttare av vaccinet så tänkte jag att hon ändå kunde få sova än att väcka henne ännu en gång, så jag tänkte passa på att gå till Jimmys jobb och fixa utskriften på Julias dop inbjudningar. Så nu har jag det fixat också, och då har jag till och med varit ner till ICA och postat 15 kuvert. Jag hoppas jag slipper så många fler, men jag vet att det är runt 4 st. kvar att skicka iväg. Resten är redan informerade. Jag längtar till hennes dop, jag hoppas det kommer vara fint väder och att det kommer bli en toppen dag!
Här kommer det lite bilder från huset, dop korten samt min lilla skruttunge <3
(Klicka på bilderna för större)
Nu vill Julia ha uppmärksamheten medans Jimmy äter så jag måste bege mig vidare. Jag får väl passa på att uppdatera när Julia sover för natten eller så återkommer jag om någon dag igen.

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda - Mamma till Maja ♥

Vems hus är det ni målat om?

Söt tjej!

2010-08-03 @ 23:56:22
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0