Fredag 27-08-2010

Just nu befinner vi oss i Laxne och vi kommer vara kvar hela denna helg igen. Det är så skönt att vara här ute, det är så lugnt och skönt. Man kan bara vara. Det är underbart.

Just nu funderar jag mest på om man ska ta och gå upp och lägga sig och säga hej då för denna dag. Jimmy är jätte osocial och pratar i telefon och det enda han gör igen är att skryta om att han ska åka mini F1 bilar på onsdag. Ingen orkar bry sig om det. Visst, det kanske är en upplevelse för honom men ingen orkar lyssna på sättet han skryter om det hela tiden. Urk!

Imorgon får jag min sov morgon och då är det upp till bevis hur pass Jimmy kan försöka lära sig rutinerna som jag har på Julia. Han rubbar alltid dem. Jag avskyr det. Och även om jag ska få en av helgdagarna som sov morgon så kommer han in med Julia till oss (eller lägger henne i sängen när hon vill vara uppe och leka lite..) som gör att jag vaknar till helt och har inte en chans att somna om. Jävla gubbjävel säger jag bara. Han är helt omöjlig och okapabel till mycket och väldigt lite sammarbetsvillig. Nåväl, han är väl som han är.

Nu ska jag gå igen för att vara lite social. Jag återkommer väl när jag är på lite bättre humör. Just nu känner jag mig väldigt bitter och tragisk.



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0