30-09-09

Jaha, då var mäklaren här igår då. Mälarmäklarna är helt klart bättre än Skandia Mäklarna. Vi fick det höjt med 5 tusen, så den är värderad till 415 nu. Det kändes riktigt skönt, men antaligen (som det oftast är) så kommer vi inte få det. Resten av lägenheterna här har inte gått för så mycket mer än så.
Så på fredag kommer hon tillbaka igen och ska fotografera hela lägenheten och vi måste ha allting rent och undanplockat och allt som hör till. Roligt roligt, inte direkt med tanke på att det är jag som måste ta och göra allt eftersom Jimmy jobbar hela dagarna. : / Så jag ska väl ta och sluta sitta här, diskmaskinen och tvättmaskinen är närsomhelst klara.. Där klickade disken.. Nej, jag har inget vettigt att skriva idag igen. Åter till städningen och mys med katten..

Tog en bild i förrgår på magen också. Detta är v.18 (17+3)
(klicka på bilden för att se större)

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Hege - Mamma till världens underbaraste Julia!

Bebis i magen<3

2009-10-07 @ 01:14:20
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/
Postat av: Hege - Mamma till världens underbaraste Julia!

Bebis i magen<3

2009-10-07 @ 01:53:43
URL: http://hegeisbrekken.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0