22-09-09

Jag vet att jag är jätte dålig på att uppdatera. Antigen så är det för att jag har mycket att göra eller så är det för att jag inte vet hur jag ska skriva av mig allt som händer. Det är många gånger som jag bara har öppnat rutan för att skriva en ny rad, men så vet jag inte hur jag ska skriva första meningen och då åker oftast rutan ner igen. Det finns ingen lust till att fortsätta då : )

Här om dagen när jag gick med mormor på stan så konstaterade jag att mina gamla skor var helt slut och redo för att ha gjort sitt. Så det blev till att hitta ett par nya och det gjorde jag, dessa är som tur är heller inte i mocka så jag kan till och med ha dem när det blir vinter, dem gamla läckte på en gång.
(klicka på bilden för större)

Sedan har Jimmy och jag inhandlat en vinterdräkt åt bebben idag, jag kunde bara inte låta bli. Här om dagen köpte jag även en flaska att ha senare och beroende på hur länge jag kommer kunna amma.
(klicka på bilden för större)
På fredag eller någon dag under helgen så ska vi åka till Vingåker och handla, dels nya byxor åt mig själv då jag bara kan ha ett par av mina just nu. Dem andra jag har måste jag ha knappen uppknäppt, så jag måste handla lite större : ) Och sedan behöver Jimmy nya jeans, han rensade och fick bort massor men har ändå massor kvar, men han kände ändå att han vill ha ett par nya och då får han väl det : ) Sedan lär vi handla en hel del åt bebben när vi ändå är där. Jimmy och jag ska också ut till Tuna Park på lördag morgon och shoppa av oss lite så vi får lite kläder i rätt storlek, tidigare har jag köpt 1-2 månaders kläder och dem kommer nog bli lite stora, det är nämligen 0-1 månad som vi måste ha först. Fel av mig.. Hihi, men det gör ingenting för det kommer ändå behövas sen : ) Dem växer ju så fort dem små liven.
Men om jag ska vara ärlig så vet jag inte om det kommer bli på fredag eller lördag, för fredag har Jimmy planerat att vi ska till Katrineholm och köpa vinterdäck till bilen direkt efter han har slutat och på lördag kl 1 och frammåt så ska Jimmy spela Paintball med sina innebandy-människor, vi får se om jag är med, men jag tror inte det. Jag lär nog hitta annat att göra. Vi vet att jag inte får spela Paintball när jag är gravid men vi har disskuterat och sagt att det kanske borde gå om man har skydd för magen så att säga. Vet inte hur jag ska förkara det lättare än så : ) Det är en sak som återstår att se. Antagligen lär vi åka och shoppa och sånt på söndagen eller en annan dag under veckan.


Nej nu är klockan över tolv, hon är till och med halv ett snart.. Och det är dags att få sängen att sluta ropa på mig och mina ögon att sluta tjata. Först måste jag bara ta och släcka min törst med någonting och spela klart Risk 2.



Skriv gärna din åsikt
Postat av: Petra

Gud så söt overall :) Den där flaskan är SUPER bra, så bra köp! ;)

2009-09-23 @ 09:10:24
URL: http://www.metrobloggen.se/Petra016
Postat av: Ida

Jag har fått pengar till träningskort på Thors gym här i Torshälla och sen har jag redan barnvakt till dom gångerna jag ska träna.. Men frågan är när får jag börja träna. Man ska ju vänta en vis tid så. Men tack ändå.

2009-09-23 @ 18:28:09
URL: http://idakonig.blogspot.com/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0