07-09-09

Nu har jag fått boknoja.. Igen..
Så inatt beställde jag trilogin till Män som hatar kvinnor och jag längtar tills dem kommer, om jag räknat rätt så kommer dem omkring fredag, allra allra senast på måndag. Sedan beställde jag även dem fyra böckerna om Twilight. Jag har inte sett den filmen ännu så jag tänkte att jag skulle läsa böckerna först innan jag ser filmerna. Jag har hört många rykten om att Twilight skulle vara bra och jag hoppas att boken är densamma då : )
Sen kan jag inte längta mer efter att Flickan som lekte med elden kommer (den som kommer efter Män som hatar kvinnor), JAG VILL SE DEN NU!! : )
Någon som har något mer att säga om trilogin till Män som hatar kvinnor och Twilight serien? : )

Ne, nu ska jag spela lite innan maten är klar. Dagens rätt blir nämligen makaroner blandat med stekt köttfärs och citronkrydda på.


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Evelina

Trilogin till Män som hatar kvinnor är otroligt bra. Det går inte att sluta läsa så böckerna tar slut välidgt fort även fast de är tjocka. Gör inte som jag och läs ut dem för fort. Jag har inte läst Twilight böckerna men jag tycker inte att filmen var så bra som alla säger. Kanske jag som är lite udda.



Ha det bra!

2009-09-08 @ 00:11:55
URL: http://robinsevelina.blogg.se/
Postat av: Yuki

Twilight böckerna är så bra.. ^^ Läser just nu den sista boken av dom.. Och filmen är helt bra också. Så nu längtar man till den 20 november för då kommer New Moon ut på bio.. ^^



Du är inte den ända som vill se Flickan som lekte med elden. Plus att hon som har huvudrollen ser rätt så bra ut.. ^^

2009-09-09 @ 20:40:13
URL: http://idakonig.blogspot.com/
Postat av: Petra

Längtar också tills "Flickan som lekte med elden" kommer! Män som hatar kvinnor var sååå bra (Filmen, inte läst boken). Twilight filmen är SUPER bra.

2009-09-15 @ 16:08:28
URL: http://www.metrobloggen.se/Petra016

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0