04-09-09 (v.15)

Tiden rinner iväg och jag har fortfarande skrivtorka..

Den första september var Jimmy och jag in på Barnens Hus och skulle ställa lite frågor om den vagn som jag har fastnat för. Och helt utan att vi hade tänkt det så gick vi hem med en beställning på den. En Cresent Classic i röd (annars var det blå, och den röda tyckte jag var mer neutral..). Dock får vi inte vagnen förrän i början på Februari och det är ändå en rätt lagom tid ifall h*n bestämmer sig för att komma lite tidigare eller lite senare.

Sedan har jag beställt lite kläder åt bebben och ett par skor och två cardigans åt mig. Dock kommer inte kläderna förrän i slutet på September och mina skor och cardigans förrän i slutet på November, men det gör ingenting för mig. Jag är glad att dem ens en gång fanns kvar.




Nix, nu kom torkan tillbaka igen och CSI är på tv just nu.

PS. Idag går jag även in i v. 15 :)


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Graviditetsveckorna går fort :)

Och vagnen är jättesnygg!

Såg en liknande idag på BarnensHus :)

2009-09-06 @ 18:02:03
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0