Barnet lever loppan!

Jimmy och jag sitter bredvid varandra och sitter vid varsin dator, när jag helt plötsligt hur det rör till i magen. Jag kände två gånger och Jimmy fattade på en gång att det måste vara barnet som rör sig så han "kastade" sin hand på min mage och kände på fingrarna hur någonting rörde till på fingrarna! Han blev super glad. Jag var bara tvungen att ta bort hans hand och känna själv med min hand och kände då att någonting rörde sig över fingrarna, inte alls på samma sätt som Jimmy kände. Han kände bara en dutt och jag kände drag. Åh vad coolt det är!! Jag blev bara så glad och när jag såg Jimmys min och kände rörelserna så kom tårarna utan att jag ens grät eller så. Det är bara för underbart <3
Jag längtar så mycket till UL på måndag så det finns inte <3
Våran ängel och vårat under <3
18+3 enl. UL den 1/7

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Belinda

Ååh, förstår va du menar ! Kommer ihåg känslan! Lyckan man kände går bara inte att beskriva =).

2009-10-05 @ 22:00:56
Postat av: sussa

gud vad kul =)

det är en känsla som är oslagbar..............

2009-10-06 @ 06:00:40
Postat av: Melinda

ååååååååååh :'D en sååån häftig känsla!

och det kommer bara bli mer och mer ^^,

2009-10-06 @ 14:07:51
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Michaela

Iiiiiiiiiiiiiiii...jag vill med känna den mystiska varelsen i din mage :P Vad mysigt!

2009-10-06 @ 17:31:26

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0