29-10-09

Nu är det inte många dagar tills man kan få hämta nycklarna till nya lägenheten. Jätte skönt. Jag har börjat packa ner en massa böcker och igår när jag höll på med det så konstaterade jag att jag har mycket böcker, herregud vad mycket böcker jag har. Om man tänker att 4 fälgar (till en bil då) ska få plats i två kartonger, 3 st sådana kartonger blev nästan fulla. Jimmy sa att jag inte fick packa ner för tungt i kartongerna eftersom dem ska orka bära upp dem till 3:e våningen. Sen har jag bara packat ner bebisens kläder och sängkläder, spjälsängen är också isär skruvad nu. Jag vill ju flytta nu ju! Varför kan det inte bli måndag idag så vi kan få hämta nycklarna?
Hon som bodde där innan oss hade tydligen tappat bort en nyckel också, och hittar inte hon den så måste dem byta lås innan vi får flytta in och så skulle dem visst diskutera lite ang. fläckar på tapeterna. Hoppas vi får välja nya tapeter om det är så pass att det måste tapetseras om! : )
Och hoppas det är i bebisens sovrum också, då kan jag välja en passande tapet där med.

Min måndag kommer bli full också, den är helt uppbokad. Först på morgonen så ska jag vara på Tingsrätten (kl 9.00) och man har ju ingen aning om hur lång tid det kommer ta, samma dag klockan 12 (som tidigast) så får vi hämta nycklarna och det jag har en känsla av att vi inte kommer kunna hämta nycklarna förrän på eftermiddagen runt 14-15 annars kommer det nog inte bli förrän på tisdagen. Men det hoppas jag inte, för på tisdag har jag personalmöte.... Åh nej, på tal om jobbet. På lördag ska jag vara med på inventeringen och sitta halva dagen inne på lagret och räkna, räkna, räkna för att sedan sitta och räkna en massa inne i kylen. *burr* Det ser jag ju inte fram emot! Som tur är får man väl tänka på pengarna eftersom det är 3x OB : )

Ne, om jag ska ta och skruva ner en lampa och byta den också då den lade av igår kväll/igår natt för Jimmy, det börjar bli mörkt här inne.



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0