27-10-09

Så där ja, nu har man skrivit på kontrakt för en trea också på 65,5 kvm. Den är inte så jätte stor men den duger iallafall tills det att man hittar en fin på Östermalm igen. Inflyttningsdagen sker nästa vecka, vi får hämta nycklarna på måndag efter kl. 12 men jag funderar på om jag ska ringa fastighetsägaren och kolla om nyckeln har kommit in tidigare och om vi får hämta den tidigare då det var tomt i den lägenheten.

Just nu sitter jag halv sovandes och glor lite på Alla Älskar Raymond i väntan på att Förlossningskliniken ska börja : )
Och så pratar jag med Emelie, hon är också (precis som jag) beräknad att föda den 8 mars. Hon vet dock inte könet men hon har en känsla av att det är en flicka där också : )

Nix, det var allt för mig.


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0