25-10-09

Morgonen har varit jätte seg för både mig och Jimmy. Det verkar vara en sån dag som man bara vill ligga och sova hela tiden och man gäspar konstant.

Efter frukosten så kände jag hur hon började röra sig igen. Man såg till och med på magen hur det rörde sig när hon sparkade när Jimmy petade in ett finger i magen. Åhh, jag blev så rörd att jag till och med började fälla tårar och skratta av allt mys. Nu har jag även märkt att Jimmy kan skaka/ruska magen utan att jag mår illa. Och det är jätte skönt.
Alla händelser som sker hela tiden, hur man känner allting tydligare när man ätit, när man sätter sig eller lägger sig ned, det är så mysigt och så obeskrivligt. För er som inte har varit gravida någon gång kommer förstå vad jag menar. Och för er som har barn förstår nog precis vad jag menar : )

Nej nu ska jag gå och göra någon nytta innan man somnar sittandes istället.



Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0