19-10-09

God kväll världen.
Dagen började med en väckning av Jimmy kl. 08.58 och en till av mormor kl. 09.05 så det var ju bara till att gå upp, jag kände att det inte fanns någon mening med att ligga kvar och dra mig om folket ändå ska ringa och väcka mig hela tiden : /
Jag hann lagom ta på mig kläder och ta ut hunden på en promenad så skulle jag ner på stan och fika frukost med mormor (jag tror jag somnade om ändå i 20 minuter eller så gick klockan väldigt, väldigt fort..). Efter frukosten som bestod av 5 för varmt värmda pannkakor så var det att gå runt lite grann. Jag hittade två vinter tröjor på H&M för drygt 400:- ....


En rosa                                        och     en grå

....Klockan tickade på som vanligt och Hannah kom ner till stan med Melina och umgicks lite. Vi började med att gå till ett nytt ställe som jag aldrig hade varit på, som Hannah tyckte var bra med plats för barnvagnen. Man mättade magen åter igen med en Ost & skink baguette tillsammans med en Cola och lite skit snack om allt och ingenting. Efter det så gick vi in i affär efter affär efter affär och vi båda blev bara varmare och varmare hela tiden. Jag tror nog för att vi blev trötta av allt omkring gående hit och dit. Jag hittade iallafall två tröjor till på Vero Moda för drygt 640:- ....


En gröddvit                                  Och           en vit

..Vidare gick färden på Kappahl med lite bebis kläder åt lillan. Hannah tyckte att jag skulle köpa mer nattkläder till bebis blir större, så jag köpte två till då jag inte har så jätte många. I samma veva köpte jag även Tre-För-Två bodys och två par strumpor till bra pris. Summan där slutade någonting på 300/400:- ....

1. Grå med små lejon, biega/biegt-vit-randiga strumpor, svart body, svart vit body med hjärtan.
2. Nattkläderna, en med små tassavtryck och en med små pandor som snarkar

...Färden fortsatte till Åhléns och kolla på kläder till Melina, jag köpte en body åt henne medans Hannah köpte byxor + tröja med matchande tryck på som bodyn. Jag tyckte Hannah förtjänade att få en sak av mig så hon fick det iallafall till Melina.
Hannah och jag blev iallafall bra trötta på stan så vi gick upp till mitt jobb där Jimmy sedan kom och hämtade oss. Jag följde med Hannah att lämna Melina hos hennes far och vi gick tillbaka till jobbet för att åka och hämta hem våran nya barnvagn som hade kommit idag. Jimmy och jag fick till och med en hotell check på valfritt hotell i hela Sverige för två personer. Åh vad mys <3 Vi som ska till Trosa i december och bo på hotell (Jimmy ska ha personal julfest typ) och då ska jag få en spa timme som kallas "I väntans tider" och det kommer bli så underbart. Men åter till saken.. Vi har någonting mer att göra i vinter då. Frågan är bara vart vi ska åka. Någon som har något bra tips på en fin stad att övernatta i som även finns någonting att se eller göra för ett par som väntar barn? : )
Barnvagnen står iallafall placerad hos mormor i väntan på att lillan ska komma och på att vi ska få en större lägenhet med mer plats i då vi inte får ha någonting framme när det är visningar.


Crescent Classic <3

*Mmmm, blir smekt över ryggen*...

Nej nu får det räcka för mig. Många bilder blev det iallafall att kolla genom och så måste jag avsluta med en bild på magen från ikväll (19+6) v. 20



God natt på er alla : )


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Melinda

Du har ju riktig bebismage nu :D jisses ^^,

superfina kläder du köpt! och jag älskar den där vagnen, den är sååå fin ^^,

2009-10-20 @ 00:03:52
URL: http://melindawingren.blogg.se/
Postat av: Petra

Fin du är gumman! En söt liten mage. Är såå glad för din skull! Stor kram!

2009-10-20 @ 10:58:05
URL: http://www.metrobloggen.se/Petra016

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0