12-10-09

Ultraljudet var helt.. Magiskt idag. Jag ville aldrig att hon skulle sluta dra apparaten över magen. Jag önskar så mycket att hon kunde fortsatt ett par timmar tills, ungefär tills man inte vill tjata ut det mer.
Barnmorskan som vi var hos sa iallafall att det är med störst sannolikhet att det är en liten flicka men hon ville inte lova någonting. Hon tyckte iallafall att det såg ut mest som en liten flicka. Våran lilla Stephanie <3
Vi fick även ett nytt datum som hon blir beräknad på. Det var tydligen inte världens lättaste att få fram exakta datumet men hon satte 8 mars. Det kommer nog skilja någon dag plus eller minus. Men jag har fortfarande gått halva tiden. Åh, varför kan du inte komma ut nu för? Måste jag vänta ända till mars? det är ju 20 veckor dit. Det känns som en evighet.
Dessa fyra bilder fick vi med oss hem iallafall som vi ska kopiera på mitt jobb så dem håller extra många år :D

Bild 1. Ansiktet i profil.  Bild 2. Ansiktet rakt fram. Bild 3. Fötterna         Bild 4. Upp och ned


Mammas lilla varelse <3


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Yuki

Oh.. Önskar att man fick fyra bilder på Enya när hon låg i magen.. Fick tyvärr bara två.. ._.

2009-10-12 @ 18:29:54
URL: http://idakonig.blogspot.com/
Postat av: Melinda

ååhw ^^

2009-10-14 @ 15:58:59
URL: http://melindawingren.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0