11-10-09

Idag blev det till att vakna med en chock då Jimmys kusin Johan ringde och väckte oss 10.42 och frågade om vi ville hänga med på barnloppis i Kungsör, självklart ville vi det så det var bara att gå upp och åka bums i princip.
Vi hittade iallafall två mattor som vi ska ha på väggen då dem är väldigt fina (dem som sålde hade också haft dem så för att bevara dem antagligen).
Obs! Min fot ska vara där för att jämföra hur (ungefär) stora dem egentligen är..!


Igår var Jimmy och jag uppe hos min mormor precis hela dagen. Vi var nämligen upp och skulle sy ett nytt täcke åt Curre i fleece. Det tog inte mer än drygt 5 - 5 ½ timme att göra. Det var jobbigt att sitta så länge men det var så kul att se hur det blev finare och finare hela tiden.
Mormor var snäll och sydde det medans jag fick tala om hur jag ville ha det. Och som tack för att hon hjälpte oss så åkte Jimmy och jag iväg och köpte pizza åt oss alla tre. (Observera att Jimmy låg och sov i sängen med Curre nästan hela tiden som mormor och jag fixade med täcket.. :).. ) Mormor var välldans glad att vi hade varit där hela dagen och att hon fick äta pizza som hon inte gjort på flera månader nu. Sötnöt <3
Täcket blev perfekt:


Imorgon är det stort också, vi ska på Ultraljud och få se bebben. Då får vi även se om det är en eller om det är två, plus att vi kommer få veta i ungefärliga procent om vilket kön det kommer bli. Gud vad jag längtar tills klockan blir 11 och Jimmy kommer och hämtar upp mig. Vi ska vara på förlossningen 11.30 men jag vill vara i tid för vi har ingen aning om var vi ska där inne : / Det är något som återstår att se : )

Nej nu ska jag se om det finns något bra på tv och sen ta lite macka och té för kvällen.



Skriv gärna din åsikt
Postat av: sussa

njut av morgondagen =)

det är en speciell känsla som inte man kan sätta fingret på...........

2009-10-11 @ 20:24:51

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0