09-10-09 (v.20)

Visningen gick bra. Det kom inte så många men jag trodde nästan inte att det skulle komma någon istället eftersom visningen bara pågick i en halvtimme. Det var tydligen ett ungt par som blev intresserade av den. Det är ju bra, men vi får se vad dem säger för bud till mäklaren. Bara det inte är någon skambud istället. Mäklaren sa att hon skulle höra av sig idag om det, och jag som jobbar nästan hela kvällen. Om hon ringer mig (vilket det är mig hon måste för hon har bara mitt nummer) så måste jag nog hänvisa till Jimmy och det är nästan som att tala om någon för en vägg ibland och minne som en guldfisk.
Imorgon ska jag upp till mormor och sy ett nytt täcke åt Curre i fleece. Nu ska han få ett grått med gröna kanter på att ha när det är kyliga kvällar innan det blir minus grader och Back On Track täcket ska fram.
Vad händer annars? Jag har ingen aning.. Eller jo.. På tisdag ska jag till Parken Zoo och få vaccin mot svininfluensan, dos 1. Jag undrar hur många doser det är? Någon som vet?

Jo just, idag går jag in i v. 20 också. Så nu har jag lika lång tid kvar att gå. Gaaah! Känns som en heeeel evighet ju. Schemat på jobbet är omgjort och jag fick mindre tider, det vill säga mer tid hemma. Hur tusan ska man få tiden att gå fortare då? : /

Tack Sussa, jag står på mig så mycket jag kan, men ibland är det svårt : )

Nej nu ska jag kila och ta en smörgås eller två innan jobbet kallar på mig. Jag får till och med en cykelmotionstur dit idag.


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Linda

Vaccinet tar man i två doser :)

2009-10-12 @ 15:33:09
URL: http://spjatte.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0