08-10-09

Det är redan torsdag. Det är helt sjukt vad fort allting går. Just nu vill jag att det ska gå fort också för på måndag ska vi till förlossningen på UL : ) Det ska bli jätte spännande och roligt att få se den lilla krabaten röra sig, höra hjärtslagen.. Åååh, varför kan det inte bara vara måndag idag för? : ) Ända sedan jag kände barnet röra sig för 3 dagar sedan så känner jag helt plötsligt något litet bara rör till. Känslan är underbar <3

Igår var Becka här igen och hälsade på oss. Jimmy var jätte duktig och gjorde kycklingsallad medans Becka och jag skulle ha färgat mitt hår, men jag tog smörgås och hon satt vid datorn så det blev färgning efter maten istället : ) Nu är jag äntligen svarthårig igen. Fast inte i hela huvudet så klart, bara under och mitten. Över så har jag brun.

Idag är det visning av lägenheten, så katten kommer få flyga över till grannen bredvid som erbjöd sig att ha henne så länge och Jimmy och jag ska ta med Curre och åka till Sveaplan och köpa fleecetyg. Jag måste nämligen börja sy ett nytt täcke åt Curre som han kan ha nu när det är småkyligt ute. Han har nämligen åkt på en förkylning och det är alldeles förtidigt att börja med Back-on-track täcket nu om det ska hålla när det är mer mot -10, -15 grader kallt ute.

Sen är det personalmöte idag också men jag kan inte medverka eftersom mäklaren är här då. Så jag har istället fått i "uppdrag" att skriva upp allt det dåliga och allt det som är bra så ska dem ta upp det åt mig. Allting som sägs kommer ändå bli uppskrivet så jag får ändå veta i efterhand vad det är som har sagts. Mest vill jag nog se chefens min när vi kommer ta upp allting som han inte har en aning om vad det är. Vi måste ju få uttrycka våra åsikter också.

Nej nu ska jag plocka undan frukosten och byta om så jag kan börja städa så det är rent och fint här igen till visningen ikväll.

"mor": Varför ska du läsa min blogg? Vad har du med mitt liv att göra? Jag kan svara på det åt dig om du vill, svaret är INGENTING! Det spelar ingen roll om hur länge sedan det hände, du har ingenting med mig att göra, mitt liv att göra och framförallt så har du ingenting med mitt barn att göra! Sluta försök lek intresserad om mig när du vet att vi inte ens känner varandra, vi har ingenting gemensamt, vi är ingenting för varandra. Du är bara en.. ja.. det behöver jag nog inte säga.. Men snälla bara, lägg ner någongång och inse själv att du redan är död för mig och för oss! Till och med Jimmy håller med mig om att du inte kommer ha någonting med detta eller något annat barn jag får att göra. Och kommer du ge oss någonting kommer vi lämna tillbaka det så lägg ingen energi på oss. Du är egentligen inte ens värd att skriva om... Jag vill bara säga åt dig snällt att sluta läs mig blogg för du har ändå inget med mitt liv att göra!! Kom ihåg det!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: sussa

hoppas att det grå bra med visningen ska hålla tummrna... vad kul att ni äntligen ska gå på UL... det är en helt underbar känsla som inte går att beskriva och speciellt de fina bilderna man får eller rättare sagt köpa.....

Läste även den sista delen i din blogg. stå på dig du är stark!!!

ha en underbar helg...// kram sussa

2009-10-08 @ 16:06:00
Postat av: Yuki

Vi får hoppas att hon slutar att läsa din blogg.. Kan säga att hon är inte intresserad av Enya heller. Tycker att det där är en konstig familj.. Om du vill så kan vi ta en fika någon dag så kan du få träffa Enya. Du är ju ändå hennes faster. :)

2009-10-08 @ 16:48:36
URL: http://idakonig.blogspot.com/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0