05-10-09

Nu har det hänt många roliga saker denna helg. I lördags så var det ju jobb från 12.30 - 21.15 så den dagen var väl inte så där jätte rolig eller spännande, men i söndags var det roligare. Vi var med Johan och Linda plus deras son Oskar på barnloppis i Torshälla och vi hittade massor med kläder och diverse för ynga 267 kr. Detta är vad vi hittade : )


  • Bamse set (Tröja + byxa) stl 68 - 60:-
  • Sovpåse (Typ?) strl 56 - 50:-
  • Fotoram - 15:-
  • Fotoalbum (med plats för viktskrivning, längd, datum, klocka m.m.) - 20:-
  • Kuddöverdrag (text Älskling) - 10:-

  • Nattkläder (med små sjömansnallar) srl 56 - 4:-
  • Grå tjockare jacka (finns även tillhörade byxor) strl 50 - 5:-
  • Brun-vitrandig body (finns tillhörande byxor) strl 56 - 15:-
  • 2 st body (med bamse tryck) strl 68 - 2st. 25:-
  • T-shirt (med bamse tryck) strl 50-56 - 4:-

  • Halvbody (?) strl 62 - 15:-
  • Mörka Jeans strl 68 - 30:-
  • Skor strl 15/16 (2-6 månader) - 20:-
  • Vita byxor (ifall man får ett litet barn) strl 44 - 5:-
  • Mellanmörka Jeans strl 68 - 10:-
  • Grå mjukisbyxor strl 68 - 15:-
  • Grå tjockare byxor (finns även tillhörande jacka) strl 50 - 4 :-
  • Brun-vitrandiga byxor (finns tillhörande body) strl 62 - 10:-
  • Mörk gröna byxor (med bred mudd) strl 56 - 10:-
Och för att hitta allt det där för det priset så kan jag ju garantera att jag kommer gå på barn loppis igen :D
Eftersom dem även har allt mellan himmel och jord till barn (sängar, vagnar, skötbord, kläder, leksaker m.m)


Idag så kom Jimmy hem kl 11 idag också, jag blev väldigt chockad då han inte brukar komma hem förrän 10-15 över 12. Men det var av anledningen till att vi var tvungna till att åka in till akuten.. (Antagligen inte för sista gången på detta år).. Jimmy har nämligen fått något skit i höger öga från jobbet i torsdags och det har bara blivit värre och värre, tills idag, då han fick nog och han fick inte tag i sin husläkare. Akuten nästa.. *not funny* Men som tur är tog det bara en halvtimme lite drygt på akuten så blev vi uppskickade till ögonläkaren som konstaterade direkt när dem tog hand om oss (vilket var direkt när vi kom dit) att Jimmy har en infektion på insidan av övre ögonlocket. Så vi fick med oss en massa klegg hem som vi ska smörja in hans öga med i 10 dagar, 3 gånger om dagen. Jisses, jag ska upp halv 6 då och så ska jag orka jobba till 12 vissa av dem dagarna.. Oj oj oj.. Hmm.
*orden försvann*

Nej nu ska jag lägga upp lite bilder på bilddagboken också och sen nörda lite på Facebook också. Jimmy och jag racer nämligen i Farmville om vem som har mest pengar och mest sådda saker >.<



Skriv gärna din åsikt
Postat av: sussa

man kan nästa ha en aning om att det är en liten pojke ni väntar om man tittar på alla kläder ni inhandlat =)

2009-10-06 @ 16:14:37

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0