28-05-09

Usch vad illa man mår. Min mage känns helt och totalt mysko. Jag vet inte vad som är fel, jag kan inte ligga och sova på sidan med magen mot madrassen, det går bara inte. Jag mår illa. Det känns som att det är någon som sitter på min mage. Och när jag äter något så får jag bara sura uppstötningar. Vad är det för fel på mig? Jag känner mig svimfärdig och kallsvettas så fort jag står för länge. Vad är det som har hänt med mig?
Jag har även drömt några dagar nu att det skulle vara någonting mer än illamående och sjukdom. Jag har tagit ett test och det är negativt så ingen behöver hetsa upp sig. Vi får helt enkelt vänta och se i 14 dagar till. Det kanske bara är ägglossningsillamående (dock har jag aldrig haft så förut, men det kan väl ändra sig, eller?)

Jimmy och jag funderar på att skaffa en till hund. Vi vet bara inte vilken. Jag skulle vilja ha en American Akita men han vill inte ha en så stor hund. Först sa vi att vi skulle ha en Chow chow, tills han såg hur dem såg ut -.- SKIT! Då var den struken. Jag vet inte alls, jag vill ju egentligen ha en till greyhound men det vill inte Jimmy ha så det kommer jag inte få. Dem enda kraven han har är att hunden inte ska vara för stor eller för liten, inte för mycket ulltuss men ändå vara en ulltuss, den ska kunna vara lös utan att dra iväg (vilket Siberian Husky gör som jag också ville ha men inte får), den ska kunna springa långt (som Curre...) Vet någon någon bra ras?

Nej usch, jag mår inge bra. Jag lägger mig nog i sängen och kollar vidare på Gossip Girl i väntan på att Jimmy ska komma hem, först ska jag bara ut med hunden igen.


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Anonym

haha de e ju inte lite som jimmy kräver av en hund haha:P

2009-05-29 @ 20:00:26

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0