17-05-09

Timmarna rullar och dagarna går. Det är mycket som händer vaje dag och det är inte ofta man orkar sätta sig här för att skriva en rad eller två.
Jimmy och jag har pratat väldigt mycket om både det ena och det andra. Vi har sagt att vi ska förlova oss nu när vi får våra skattepengar tillbaka. Tillsammans så får vi tillbaka 16800 :-. Jag får till och med mer än vad Jimmy får tillbaka ; )
Och sen har vi båda pratat om att skaffa familj. Både jag och Jimmy vill jätte gärna ha barn. Och vi båda känner att det känns så rätt tillsammans, att det verkligen kommer hålla. Och även fast det inte skulle hålla (vilket vi säger att det KOMMER!) så kommer vi ändå att fortsätta ha kontakt.
Rebecka (bästa vännen) säger hela tiden till mig (och Jimmy då) att om vi vill ha barn tillsammans så ska vi inte tänka på det så mycket. Så vi har tillsammans sagt att blir jag gravid så blir jag det och då kommer vi behålla det. Så rent tekniskt så "planerar" inte vi ett barn bara så där.
Så vi får helt enkelt se vad det är som händer. Många säger till mig och Jimmy att dem tycker att allt går för fort (det är 3 månader tillsammans, idag faktiskt.) men samtidigt så är det något som han och jag bestämmer. Vi lyssnar och tar åt oss av vad andra säger till oss men samtidigt så är det något som är mellan han och mig. Om någonting inte känns bra eller om någonting känns helt rätt. Precis som förlovning och att skaffa familj.
Nej nu är det nog om det. Jimmy och jag somnade kl 3.30 inatt (kom hem 3) efter det att vi hade varit på crusing i Köping. Jag var rätt dyngrak och Jimmy nykter eftersom han vr chauffören : P Så vi vaknade inte förrän 14.37 idag >.< Så kan livet vara ibland ; ) Så när vi vaknade steg vi in i duschen och sen åkte vi ut till Jimmys morbror som var hundvakt åt oss : )
Och nu är klockan 23.38 och Jimmy ska upp tidigt och jobba imorgon, jag är ledig ; ) Jag jobbar bara tisdag och onsdag kväll, sen är jag ledig tills på söndag kväll också ; ) Så nu ska jag ta över mitt spel som Jimmy hjälper mig med. Sen ska vi natta kudden lite. Och antagligen har vi väl en del att prata om (som vi alltid har när vi lägger oss, det är alltid någonting som man har glömt säga under dagen : P )
Först ska jag bara ändra min header lite.


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Michaela

yaaaaay...barn! Hoppas ni får en liten flicka...då kan ni döpa henne till Ragnhild...haha ;P ;) Nej nej...saker går aldrig för fort...snarare för sakta! Man ska göra det som känns rätt :) Jag har förresten en ny blogg :P puss puss älskling

2009-05-18 @ 09:03:36
URL: http://mosmela.blogspot.com
Postat av: malin

wiiiieee:) grattis i förskott! eller va man ska säga:)...om de känns rätt så känns de rätt å då ska man ta chansen:D puss <3

2009-05-18 @ 15:12:11

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0