08-05-09

En fortsatt nedräkning pågår tills jag blir 21 år. Någonting som är väldigt tråkigt är att vi inte kan "fira" mig förrän vi får pengar. Jimmys pengar tog typ helt slut efter lånen hade dragits. Och jag har ungefär 300 kr kvar tills vi får nya pengar :/ Nu gäller det att snåla. Vi får se om vi kanske köper fika bröd iallafall och bjuder över några vänner och Jimmys familj. Men det blir en överraskning! ; ) Anledningen till att jag heller egentligen inte vill bli firad är för att jag har inte firat, alltså verkligen firats på 5 år. Det har blivit en tårta och en/två kompisar över och en/två presenter. Visst, jag är jätte glad för bara det, att det fanns någon som ville "fira" mig iallafall när jag fyller. Men det är inte samma sak om att fira det med sin familj och sin släkt och sen ta vännerna på kvällen eller någonting liknande. Pissiga helvete! Men men, life is a bitch? -.-

Idag trodde jag att jag skulle få vara ledig, men icke! En kollega frågade mig om jag ville hoppa in lite extra då hon ville ha ledigt. Hon skulle ha varit ledig måndag och tisdag men hon jobbade visst ändå dem dagarna och hon har inte så mycket annat ledigt. Så jag sa att jag kunde hoppa in mellan 1-2 till halv 5. Så då får hon lite ledigt iallafall : ) Och jag tjänar någon hundring extra iallafall ;) Och som tur är så är jag ledig imorgon och halva söndagen. Som vanligt blir det kvällspasset :/

Just ja, Hannah och Melina var förbi jobbet igår. Det är fortfarande lika ovanligt att se Hannah med en barnvagn. Men sött är det verkligen :) Är glad för dig Hannah, du verkar väldigt lycklig.

Michaela har ju åkt hem igen, jag vill ju att hon ska vara kvar här. Det är alltid lika roligt att umgås med henne. Jag älskar dig gumman, du är min bästa vän<3

Ne, nu ska jag se om det finns något nytt One Tree Hill avsnitt att hämta, annars får det bli ett nytt Gossip Girl eller Gilmore Girls ^^.
*sen tittar man på klockan och ser att den är kvart i 12. Dags att ställa sig och göra lunch åt Jimmy när han kommer hem!*

 


Skriv gärna din åsikt
Postat av: Hanna

Snygg blogg :) Har du fixat bilden på headern och det själv? Vet du hur man sänker ner sin blogg så att man får plats med en bild?

2009-05-08 @ 12:07:30
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Hanna

Tack men jag fixade det själv :) Är du bra på att göra bilder till bloggen? Om du är det, kan du fixa en åt mig då och sen lägga in? (a) För jag får fan inte in min bild som jag ville ha men nu vill jag ha en annan bild istället (",)

2009-05-08 @ 15:06:49
URL: http://ekstromhanna87.blogg.se/
Postat av: Titti

2009-05-09 @ 08:15:20
Postat av: Titti

Hej gumman, vilken mysig blogg du har. Jätteskoj att du och Jimmy har flyttat ihop, önskar er lycka till av hela mitt hjärta,om ni har tid nångång så kom å hälsa på(jimmy vet var vi bor) saknar dig massor. Kram

2009-05-09 @ 08:18:37
Postat av: Anonym

ååh jag tycker verkligen att din blogg e sååå sööt :D / www.dollychild.blogg.se

2009-05-12 @ 12:09:11

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0