07-05-09

Nu är det dags att göra om lite i bloggen igen.
Ombyggnad pågår!
Ursäkta röran, vi bygger om (?)

Nu är det bara 4 dagar kvar också tills jag fyller 21 år : / Scary! Men jag har ändå sagt till Jimmy att jag inte vill bli firad och att han inte får köpa någonting åt mig över huvudtaget. Fast han har ändå inga pengar kvar så det är inte så stor chans att han köper någonting ändå ^^ Det är ju bara mina pengar som är kvar, och han kan inte låna av mig för då blir det som att jag har köpt "den" åt mig själv och det går jag inte alls med på ;)

Nepp, nu ska jag fortsätta trixa lite med bloggen och sen ska jag ut med hunden innan jag börjar jobba igen. Som tur är så är jag ledig imorgon och lördag, ända till söndag eftermiddag :D

Over and out!


Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

varför vill du inte bli firad?:(

2009-05-07 @ 21:47:59
Postat av: Michaela

Hade jag vart där så hade jag firat dej ändå ;)

2009-05-08 @ 09:29:27

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0