03-05-09

Usch, bara för att jag är ledig så ska det regna. Hur tur kan man egentligen ha på en skala? :/ Skit väder! Som tur är så är jag även ledig imorgon, så jag får hoppas på att det blir bättre väder då istället. Imorgon är det även begravning. Men det är ju inte hela dagen så lite får jag även ledigt.  :)

Idag köpte jag ännu en ny sele åt Curre, men den satt inget vidare så jag lämnade tillbaka den och köpte ett nytt koppel och ett nytt halsband istället (i grå militärt mönster). Det är grymt snyggt till hans andra sele som jag köpte för någon dag sedan. Så här är mönstret på selen. Visst, det är inte samma mönster på dem, men dem har likadana färger och det är mycket snyggare så än att dem är olika i färgerna också ^^


Nepp, nu ska Jimmy och jag ut och åka inlines med Curre i selen och det nya kopplet. Dags att lämna in filmer innan klockan blir 18.00
Sen får vi se vad som händer ikväll. Jimmy och jag lär nog bara vara hemma och ta det lugnt och ha det skönt. Får se om vi eventuellt hyr någon ny film och glor på :)

Over and out!


Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0