24-04-09

Allt är bara så jävla mixat nu. Vissa saker känns bra och vissa känns bara piss och skit. Som exempel, när jag verkligen känner att jag behöver en vän, en vän som lyssnar, en vän som förstår, en vän som finns där, en vän som hjälper i gott och ont. Var är den vännen?
Jag har även helt plötsligt börja känna mig sugen på allt hela tiden igen och hungrig hela tiden. Jag äter, och en timme senare är jag hungrig igen. Gihg! Vad är det för fel på mig? Tröst äter jag mig i någonting? I så fall, åt vad? Och så här har det varit nu i två veckor typ :/ *klia huvud*

Sen fick jag även veta idag att min morfar Nils har gått bort. Han dog i lördags. Många avskydde honom. Av vad jag kan räkna på fingrarna av bekanta släkten så vet jag inte om det finns någon som verkligen älskade honom. Men så är det ibland. Så den 5 maj är det begravning. Hoppas jag slipper jobba den dagen, annars får jag ta ledigt med betalt eftersom det är en "närstående" (".." = jag kände inte honom och har inte träffat honom sen jag var runt 11-12 år). Dock känns det ändå mest rätt att gå på begravningen.

Och imorrrn kommer pengarna, eller ja, snarare om en timme. Så då ska jag åka ut till Tuna Park imorgon och shoppa lite nya sommarkläder :) Cubus hade 30% hela dagen imorgon och jag börjar jobba 16,15 igen så jag har lite tid. Jimmy skjutsar ut mig dit vid lunch när han kommer hem och har ätit. Sen får jag ta bussen hem *hatar bussen*. Men vad gör man inte för att få lite snygga sommarkläder? ;) Håll utkik på min bdb efter kläderna (Iwavva)

Nej. Nu ska jag och Jimmy kolla på Hancock och sen ska vi till statoil och köpa frukost till imorgon bitti :)
Over and out!

Skriv gärna din åsikt

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0