Förkylning

Usch ja nu har man gått och blivit sjuk också. Och regnar gör det också, sen är det hockey och fotboll på tv så det finns inget bra att kolla på heller. Jag ska snart ta och dra iväg med Petri istället, klarar inte av att sitta hemma trots att jag är sjuk. Jag får för mycket spring i benen. Väntar just nu på att maten ska bli klar först. Taco-paprikahalvor, alltså halva paprikor med tacoköttfärs ;) Vet inte hur jag ska förklara att det heter men det där var lättast. Petri sa att han skulle ringa inom en timme och nu är det bara dryga halvtimmen kvar. Så vi får väl se om jag hinner käka innan han kommer. Sen ska jag se om han kan ge mig lift att prata med Tobias.
Sen vill jag bara säga; förlåt (*) att jag inte tröstade dig så mycket igår. Men det är inte mycket jag kan göra, mest är det du själv som måste berarbeta allting i din egen takt. Men jag finns här för dig och jag hoppas att du vet det. Om inte annat så borde du ha märkt det. Jag får panik när du gråter, det är för jobbigt att höra dig ledsen och se dig så förstörd. Förlåt, men jag finns här. Oavsett hur jobbigt det blir. Jag är bara en signal bort. <3

Nu är maten när som helst klar, ska kolla hur dem ser ut först m.m. Usch, måste ut med hunden i regnet också. Curre vill inte det, han ligger bara och sover överallt. Men måste man så måste man.
Ha en bra regnig och förhoppningsvis frisk fortsatt lördag!

Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

ja förstår va du menar me fyllda paprikahalvor iaf;)

2008-09-06 @ 16:30:29
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: malin

haha ja precis å ja kom på att ja har sökt jobb där kommer nog bli helt galen haha.P

2008-09-07 @ 12:44:01
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0