Dagens irritation

Varför skriver folk (etc. på lunarstorm) att dem vill ha cam sex och vill att tjejer ska vika ut sig för dem. Varför håller man på så? Jag blir alltid lika fundersam på när det är 25-30 åriga gubbar som skriver sådant. Visst, jag tycker inte det är okej heller när det är yngre personer också som gör så, dem anser jag bara som omogna, men när man är 30 år? Har man ingenting bättre för sig eller vad är det som pågår? Frågan är bara varför skriver man sådant när man är i den åldern? Är det för att synas? Tro att folk ska tycka om en? För att man tycker det är roligt? Vad är det? Kan ingen ge mig en bra förklaring till varför folk skriver som dem gör?
Jag blir själv alltid lika äcklad när folk skriver att man ska adda dem på msn, sen när man gör det för att se vad det är för prick så handlar det alltid om att dem vill sätta igång cam och att man ska göra saker för dem. Och att dem sedan visar sina delar jag inte ens vill se!  Jag har slutat adda folk som jag inte känner. Jag pratar hellre med dem ett bra tag och ser då vad det är för person. Varför ska man skriva ut att man ska adda någon och sedan visa sin dingeldongel i vaket tillstånd? Har man inget vett innanför pannbenet? Vad är det man tänker på när man visar sin dingeldongel i cam till halva (?) lunarstorms tjejer? Vad är det som går runt i huvudet?
Snälla kan någon ge mig en tanke på vad dem/ni tänker på när ni råkar ut för sådan/ni gör sådant?

Over and out

Skriv gärna din åsikt
Postat av: kalm

Nej, det är lite lätt att förstå sig på , folk har sina lurigheter, men det har ju gått så långt nuförtiden. Det är mer vanligt med cam/cybersex och vika ut sig än att ta en kopp kaffe på stan med någon man inte känner så bra. Märkligt.

2008-09-16 @ 12:46:52
URL: http://lamictal.blogg.se/
Postat av: Evelina

Ja precis vad är de som håller en tillbaka?

jobbar du inte idag? Ska du jobba imon? =)

2008-09-16 @ 13:03:28
URL: http://mittlivminvardag.blogg.se/
Postat av: malin

när killar e kåta så tänker de inte överhuvudtaget:P

2008-09-16 @ 14:56:57
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0