30 September

Let me go and let me fall!
Hittade en blogg som handlar massor om sex. Hon skriver om hennes samtal med kunderna, hennes syn på sex och hur hon lever som hon gör! Jag hittade den genom Jessicas blogg och när jag gick in så blev det väldigt intressant att fortsätta läsa ; ) Gå in och kika ni med : )
Let's talk about sex 

Dagen bjuder inte på mycket, kanske träffa Martin en sväng idag om tiden räckte till för han. Sen ska jag ner till Service center och hämta papper och börja plugga. Denna gång är det faktiskt en utbildning. En utbildning inom omsorg.

Ni om faktiskt läser min blogg, vad tycker ni att jag ska skriva om? Jag har noll idéer på't, jag skriver alltid som bäst när jag lagt mig i sängen för att sova. Då kommer alla tankarna på vad man kan skriva och hur med mera. Men glömmer alltid det till morgonen/dagen. Så vad tycker ni?
Over and out!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: malin

den ska ja in å kolla på mohaha;)

2008-09-30 @ 15:06:40
URL: http://pappasflickamalinw.blogg.se/
Postat av: Michaela

Ska du gå en utbildning? :D Yaay! Go you! Kommer snart till er <3 puss

2008-09-30 @ 15:21:19

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0