3 September 2008

Nu är det många som frågar om jag och Robin är tillsammans igen, svaret är JA! Men vi båda har kommit överrens om att detta är sista gången vi provar att vara ett par. Fungerar det inte detta denna gång så ska vi båda gå åt varsitt håll och bara förbli vänner. Jag hoppas då att vi lever tillsammans länge, länge, länge. Jag älskar honom så mycket! Trots alla våra motgångar så är det vi :) <3

På jobbet idag kändes det helt okej. Hade så många snygga killar att titta på så hela lunchen gick fort. Igår var det trist och tiden gick långsamt, ingen fin att titta på heller. Men idag.. oj oj oj, varning för fina killar på luncherna (och då räknar jag inte med alla gamla gubbar på 40 / 50 plus (; ) Jag får hoppas igen på att dem kommer imorgon igen så min dag kan gå fort igen! *skratt* Jag vet iallafall att en av dem kommer dit av alla. Minns inte riktigt hur många som det var, tror det var två. Sopnissen som också är så fint ögongodis var dock inte där idag. Hoppas han kommer imorrn så jag har fint att titta på då (; Se men inte röra vet ni väl (:

Nej det får bli ett kort inlägg idag. Orkar inte skriva så mycket just nu P:
JO! JAG KLARADE AV ATT GÖRA TATUERINGEN IGÅR (; Den blev riktigt bra (:


Over and Out
Johanna Andersson!

Skriv gärna din åsikt
Postat av: Anders

Snygg tatuering =)

2008-09-04 @ 21:43:09
URL: http://skaneandy.blogg.se/
Postat av: Katarina

ne va tänkte du på då?

2008-09-05 @ 11:44:56
URL: http://www.misshallonblabar.se

Skriv din kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din e-post: (det är endast jag som ser den)

URL/Har du en blogg?:

Vad har du för något på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0